Saada vihje

Pank esitas vallale aasta aega alusetuid kaskokindlustuse arveid (3)

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Luminor jätkas vallale kaskokindlustuse arve esitamist, kuigi leping lõpetati aasta tagasi.
Luminor jätkas vallale kaskokindlustuse arve esitamist, kuigi leping lõpetati aasta tagasi. Foto: Erikas Ovčarenko

Luminori pank esitas Põhja-Pärnumaa vallale aasta jooksul alusetuid arveid kaskokindlustuse eest, mis oli juba lõpetatud. Pärast avastamist leidis eksituse tõttu tekkinud olukord kiire lahenduse.

Põhja-Pärnumaa vald ja AS Luminor Bank sõlmisid 2017. aasta aprillis kaskokindlustuse lepingu sõiduautole Škoda Octavia. 2018. aasta aprillis tehti aga lisakokkulepe, millega kindlustusleping lõpetati. Luminor jätkas siiski omavalitsusele kaskokindlustuse arvete esitamist.

Kuna vald ei pannud esmalt alusetute arvete esitamist tähele, maksti 11 kuu jooksul kokku 399 eurot ja 96 senti. Tänavu esitas vald aga tagasinõude.

“Me oleks võinud seda enne märgata. Aga kuna tulid ju pakettarved ... Inimlik eksitus, ei pandud tähele, et neist üks on meie lõpetatud arve,” tõdes vallavanem Jane Mets. Ta lisas, et vallal olid olemas kõik vajalikud dokumendid, sealhulgas Luminori esindaja digiallkirjastatud dokument, et tõendada lepingu lõpetamist.

“Tegemist on bürokraatiavaldkonda kuuluva juhtumiga, kus puudu oli mõni vajalik allkiri,” kommenteeris Luminori kliendikommunikatsioonijuht Martin Kõiv ja lisas, et olukord leidis kiirelt lahenduse.

Tagasi üles