Mängustamise ja teenusedisaini konverents toob Pärnusse oma ala tipud

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Playday konverentsi eesmärk on tõsta ettevõtjate teadlikkust, kuidas arendada ettevõtte teenuseid ja tooteid, rakendades mängustamise ja teenusedisaini põhimõtteid.
Playday konverentsi eesmärk on tõsta ettevõtjate teadlikkust, kuidas arendada ettevõtte teenuseid ja tooteid, rakendades mängustamise ja teenusedisaini põhimõtteid. Foto: Kuvatõmmis

Ülejärgmisel nädalal toimub Pärnus Estonia konverentsikeskuses mängustamise ja teenusedisaini konverents Playday, mis on mõeldud kõigile, kes tahavad avardada silmaringi, koguda inspiratsiooni ja panna oma ettevõtte tõhusamalt ja tulusamalt tööle.

Pärnu linnavalitsuse eestvedamisel teist aastat Eesti suvepealinnas korraldatava konverentsi eesmärk on pakkuda huvilistele võimalust kasutada teenuste ja toodete arendamisel mängustamise ja teenusedisaini põhimõtteid. Tänavuse konverentsi alateema on “Kogukonnad”. Kogukondade all mõeldakse inimesi, keda seovad tegevus, väärtused, eluviis ja ajalugu.

Konverentsil astuvad üles tunnustatud spetsialistid.

Pealaval jagavad kogemusi eksperdid ettevõtetest Nortal, Triumf Health ja Memoris. Räägitakse ettevõtluse edulugudest ja jagatakse juhiseid, kuidas mängustamiselemente ja -võtteid ning teenusedisaini töövahendeid äri arendamisel rakendada.

Konverentsil toimuvad töötoad. Need on jagatud kolme teemaplokki: kliendilojaalsus, töötajate lojaalsus ja teenusedisain.

Tänavus programmi kavas on veel diskussioon “Traditsiooniline reklaam ei tööta – aga mis siis töötab?” ja disainikoolitus “Mäng kui disainimeetod ehk kuidas luua koostöös mänge”.

Tagasi üles