Kui Kõnnu külas telefon heliseb, tuleb sellega levialasse joosta (5)

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
“Kunagi ei tea, kas saan arvutis töö lõpetada või sõidan õhtul või öösel sinna, kus on parem ühendus,” tõdeb Terje Mitev, kellel on Kõnnu külas pereettevõte.
“Kunagi ei tea, kas saan arvutis töö lõpetada või sõidan õhtul või öösel sinna, kus on parem ühendus,” tõdeb Terje Mitev, kellel on Kõnnu külas pereettevõte. Foto: Urmas Luik

Edulugu e-riigist hajub nagu sügishommikune udu, kui juhtute näiteks Põhja-Pärnumaa valda Kõnnu külla ettevõtja Terje Mitevi juurde. Talle kõne tegija võib tihti kuulda robotvastust, et telefon on välja lülitatud, kuigi mobiil on naisel käeulatuses. Aga kui helin siiski kostab, haarab Terje telefoni ja tormab välisukse poole, kus asub ruuter.

“Ütlen, et palun oodake, ma jooksen levialasse, mis tänapäeval tundub juba üsna rumala lausena. Aga teenus ei ole stabiilne ja tihtipeale inimesed ütlevad, et nad ei kuule mind, hakib kõnet, helistad kaks-kolm korda üle, täpsustad,” ohkab Terje.

Mitevi pere ei ela karulaantes, vaid kaunis maamajas riigitee ­ääres. Ettevõte OÜ Mahlametsa omanikena on neil klientidega suhtlemisel mobiililevis olla oluline, aga veel vajalikum on asjaajamisel püsiv ja kiire internetiühendus, sest raamatupidamine, pangaga suhtlus, klientide andmebaas on e-riigis arvutivõrgus ju enesestmõistetav.

Tagasi üles