Ajujahil saab kaasa elada kahele pärnakate idufirmale

Copy
Pagerr aitab säästa loodust tänu spetsiaalsele trükiste optimeerimise viisile, mis muudab kasutamata jäänud trükipotentsiaali uuteks klientideks.
Pagerr aitab säästa loodust tänu spetsiaalsele trükiste optimeerimise viisile, mis muudab kasutamata jäänud trükipotentsiaali uuteks klientideks. Foto: Ajujaht

Täna stardib TV3s koduriigi suurima äriideede konkursi Ajujaht järgmine telehooaeg, mille käigus poolteise kuu jooksul selgub Eesti parim ärimõte.

Esimeses saates, mis annab ülevaate tipp-100 hulka pääsenud ideedest, astub ekspertidest žürii ette pärnaka Rudolf-Gustav Hanni idufirma Pagerr, mis töötab välja loodussõbralikku trükilahendust.

Et Pagerr kui Woodspoti tiim, kes arendab veebipõhine platvormi, mis toob metsamaterjaliturul tegutsevad ettevõtted ühte keskkonda, on valitud konkursi 12 parema sekka, tutvustatakse pärnakate tegemisi Ajujahi neljandas ja viiendas saates 5. ja 12. märtsil.

Woodspoti meeskond arendab veebipõhist platvormi, kus  metsamaterjaliturul tegutsejad näevad hinnainfot ja on samal ajal kursis turuolukorraga.
Woodspoti meeskond arendab veebipõhist platvormi, kus  metsamaterjaliturul tegutsejad näevad hinnainfot ja on samal ajal kursis turuolukorraga. Foto: Ajujaht

Esikuuikusse pääsejad selguvad teleekraanil 12. märtsil ja kahel järgmisel neljapäeval sõelub žürii välja neist kolm, kes jätkavad võistlust peaauhinna ehk 30 000 euro nimel. Võitja selgub 2. aprillil.

Ajujahil jagatakse auhinnarahaks 140 000 eurot: peale 75 000 euro suuruse auhinnafondi on nimekad ingelinvestorid Eesti äriinglite võrgustiku EstBan eestvedamisel lubanud välja panna 65 000eurose investeeringu.

Sel hooajal esitati Ajujahile 294 ideed, neist 11 Pärnumaalt.

Tagasi üles