STV kunded ei näe reedest Kanal 2

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Andris Tammela
Copy
Artikli foto
Foto: Kanal 2.

Et kaabeltelevisioonifirma STV keeldus läbirääkimiste jätkamisest Kanal 2ga, ei näe ettevõtte kliendid reedest, 21. detsembrist enam Kanal 2 programmi.

Kanal 2 peadirektori Urmas Oru sõnutsi jääb mõistetamatuks, miks kaabellevifirma on otsustanud karistada oma kliente. “Kanal 2 edastamise eest küsitav tasu 0,15 eurot kuus on tagasihoidlik ja ei tohiks aastaid hiigelkasumeid teeninud kaablifirmale üle jõu käia,” ütles Oru. “Olen veendunud, et kliendidki oleks valmis taolist mõistlikku tasu maksma – on ju praegused teenusepaketid kordades kallimad ja sisaldavad tihti mitmeid kanaleid, mille vastu laiemal auditooriumil huvi puudub.”

Telekanali juhi sõnade kohaselt väitis STV, nagu küsiks mitmed rahvusvahelised telekanalid oma programmi eest väiksemat tasu. “Ei saa ju omavahel võrrelda Eesti populaarseimat ja just Eesti inimestele toodetud teleprogrammi ja mõnd rahvusvahelist nii-öelda nišikanalit,” põhjendas Oru.

Oru teatel on kanali küsitav tasu võrdne kõigi operaatorite jaoks ja mingeid erandeid STV-le teha ei ole võimalik.

Riigikogu võttis 18. oktoobril vastu elektroonilise side seaduse muudatuse, millega telekanalitele anti õigus küsida kaabellevioperaatoritelt oma programmide levitamise eest tasu. Kõik kaabellevioperaatorid on juba pikemat aega olnud kursis nii seadusloome protsessi kui sellega kaasneva võimaliku lisakulu suurusjärguga.
 

Märksõnad

Tagasi üles