Kui paindlik on If Eesti Kindlustus ehk kas igale juhtumile leidub sobiv lahendus?
Euromoney hinnang ütleb, et meie firmal on praegu ilmselt parim valik ja hinnaskaala. Muidugi tuleb alati jälgida, kas see, mis praegu sobib, sobib hommegi.
Lahendusi on mitut sorti: ühekordsed, nii-öelda rätsepaülikonnad ja süsteemsed lahendused, mis võivad anda eelise pikemaks ajaks.
Süsteemsetest olulisemad on ehk olnud partneritele ja maakleritele on-line müügikeskkonna loomine, see tõi suurema äriedu 2002-2004.
Asutasime klientide teenindamiseks kontaktkeskuse (teenindus telefoni teel infost lepinguteni). Esimesena tõime turule on-line iseteeninduse lahenduse - kindlustuse ostukeskkonna, kus klient saab osta kindlustusteenust teenindaja osaluseta. Seni oleme selles valdkonnas suutnud oma edu säilitada. Oleme seni Baltikumis ainukesed.
Esimestena lihtsustasime kahjukäsitluse teenust: suunasime autodega seotud kahjukannatajad otse autoremondiettevõtetesse. Teeme koostööd üle 90 remondifirmaga. Ainsana Eestis ja Baltimaades rakendame kahjuennetuskaarti, mis võimaldab meie partneritelt saada soodustust kahjuennetuslikelt toodetelt (turvahäll, turvalukud, -uksed).
Kui põhjas me omadega praegu oleme?
Kindlustus saavutab tipu siis, kui teistel ärialadel on langus, ja põhjas oleme, kui teised juba tõusevad, seega pole kindlustus kõige parem lakmuspaber. Ettevõtjatega suhtlemise põhjal võin aga öelda, et teatud elavnemine majanduses on toimunud. Põhi on kas kohe käes või lähedal ja seda majandusel tervikuna. Paraku näeme ära ilmselt veel nii mõnegi tagasilöögi. Aasta teisel poolel peaks tulema teatud tasakaalustumine, paanilisest kokkuhoiust jõuame ratsionaalsesse kokkuhoidu.
Kindel on seegi, et uus reaalsus majanduses saab olema teistsugune kui see, millega juba justkui harjunud olime.