Esmaspäeval alustab EAS Peterburis turismikampaaniat, mis kutsub sealseid elanikke Eesti linnadesse talvepuhkust veetma.
Pärnu meelitab Peterburi turiste talvepuhkust veetma
Euroopa regionaalarengu fondist kaasrahastatav kampaania „Eesti on lähemal, kui tundub“ keskendub talvepuhkuse veetmisele kolmes Eesti linnas: Tallinnas, Tartus ja Pärnus.
Kampaania on suunatud 35–55aastastele Peterburi ja selle lähiümbruse elanikele, keda oodatakse Eestisse puhkama koos pere või sõpradega. Eestit reklaamivad plakatid on üleval Peterburi tänavatel, metroojaamades ja ostukeskustes, internetis ja meediaväljaannetes.
Esmaspäevast on avatud
, kus on kampaania pakkumised ja toimub auhinnamäng. Toimub auhinnamäng raadios ning selles saab võita iga päev reisi Eestisse.
Läinud nädalal lõppes Peterburis turismimess INWETEX, kus osales EASi turismiarenduskeskus.
„Peterburi suuremad turismifirmad ütlesid, et Eesti on Peterburi elanikele põnev ja seda on kerge müüa. Tuntud ei ole ainult Tallinna vanalinn, vaid huvi kasvab ka teiste piirkondade vastu. Samas taandub huvi senise meelispaiga Soome vastu – paljud on seal juba korduvalt käinud ning Peterburi elanik ei ole nii rahakas kui moskvalane. Seetõttu on Eesti jätkuvalt hea alternatiiv, kus on säilinud teatav hinnaeelis,“ selgitas EASi turismiarenduskeskuse direktor Tarmo Mutso Peterburi turu potentsiaali.
Peterburi reisikorraldajate hinnangul tõuseb huvi Eesti reiside vastu.
Paralleelselt EASi kampaaniaga teevad Venemaal kampaaniat Pärnu, Tallinn ja Tartu.