Anname need materjalid edasi majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumile ja Edelaraudteele, et nad oleksid infoga kursis. Ja nüüd on järg ministeeriumi käes, et astuda analoogseid samme, nagu praegu Lelle–Viljandi lõiguga tehakse.
Nüüd on järg ministeeriumi käes
(Sweco Projekt on teinud Edelaraudtee Infrastruktuuri ASi tellimusel Lelle–Türi–Võhma–Viljandi raudtee rekonstrueerimisprojekti.
Lelle-Viljandi raudteelõigu uuendustööd peaksid lõppema 2012. aastal, selle tulemusena lüheneb Tallinna–Viljandi rongisõit 15 minuti võrra.
Reisirongide kiirus hakkab seal olema 120 ja kaubarongidel 80 kilomeetrit tunnis. Lellest edasi Tallinnasse sõidavad Pärnu ja Viljandi rongid samal raudteel, toim.)
Raudteeliikluse nüüdisajastamine läheb sisse ka strateegiasse “Eesti 2030+”, et kui järgmine Euroopa Liidu rahastamisperiood avaneb, oleks kõik ettevalmistused tehtud, teema arengudokumentides sees ja saaks raha taotleda.
Selgust saab juba ettevalmistustööde käigus, aga reaalseks tegevuseks võib minna ikkagi aastail 2014–2015.
Nii (majandus- ja kommunikatsiooniminister, toim) Juhan Parts kui (eelmainitud ministeeriumi kantsler, toim) Marika Priske on öelnud: näidake initsiatiivi, siis on kõik võimalik.
Ja Parts peab kiiremaks lahenduseks Pärnu–Tallinna vahel raudteeliikluse uuendamist, mitte lennujaama.