Galerii: Õpetajad mässasid robotite kallal

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy

Pärnu õpetajad kingivad Eestile juubeliks 100 robootika ainetundi. Pedagooge valmistati eile haridusrobootika õppepäeval ette, et nad 14. veebruaril oskaksid noortele tehnoloogiateadmisi jagada.

Õppepäeval osales 70 pedagoogi ja kolm õpilast.

"Päev kulges igati töises meeleolus ja vahva oli näha elevil õpetajaid, kes käpuli või kõhuli põrandal roboteid programmeerisid," võttis päeva kokku projektijuht Diana Veskimägi.

Koolitaja oli loonud matemaatika ja kunstiõpetuse tunnikava, mida õppuri rollis pedagoogid koolitusel täita püüdsid. "Osalejad said võimaluse seitsme robootilise platvormiga tutvumiseks ja praktiliseks katsetamiseks," selgitas Veskimägi.

Koolitaja Janika Leoste rääkis, et õpperoboteid tundidesse tuua on õpetajatele põnev, kuid raske ülesanne. Selleks on vaja ennast kurssi viia platvormi ja programmeerimisega ning tähtis on sujuvalt õppekavva lõimida.

"Loodetavasti on minu Tallinna ülikooli doktoritöö raames väljatöötatud tunnikavadest abi õpperobotite lõimimiseks matemaatikatundi," on doktorant Leoste optimistlik.

"Mis sellest paraneb, kas õpilaste motivatsioon või hinded, saab teada juba suvel, kui võtame kokku esmauuringu tulemused," lisas koolitaja.

Projekti eesmärk on mõtestada ja tähtsustada muutunud õpikäsitust, arendada pedagoogide ja õpilaste digipädevust ning luua eeldused nüüdisaegse hariduse võimaluste paremaks kasutamiseks õppeprotsessis.

Ettevõtmise eestvedajad on Pärnu haridustehnoloogide aineühendus ja Pärnu linn ning toetajad Haridus- ja Teadusministeerium ja Insplay.

Tagasi üles