/nginx/o/2019/03/07/11849001t1h8fb1.jpg)
Ettevõtluse arendamise sihtasutuse (EAS) turismiarenduskeskuse lõpptarbijaturunduse juht Heili Klandorf-Järvsoo tõdes, et kui praegu kehtivat turismiarengukava koostati, luges eeskätt siia tulevate turistide arv. Nüüd on see mõtteviis muutunud.
“Meil ei ole vaja Eestisse nii palju turiste, kuivõrd seda, et nad tunneksid end siin hästi, tahaksid olla kauem ja jätaksid siia palju rohkem raha. See on viimase aasta trend, et vaadatakse siia jäetavat turistide raha,” selgitas Klandorf-Järvsoo.
Esmased sihtriigid, kust Eesti soovib inimesi siia meelitada, on Soome, Venemaa, Saksamaa, Suurbritannia, samuti Läti, Rootsi, Norra ja kaugturgudest Hiina, Jaapan, USA. “Kaugturgudel oleme teinud viimastel aastatel just ärisuunaga turundust,” rääkis lõpptarbijaturunduse juht.