Kas keegi enam telerit vaatab? Ettevõtjad otsisid vastust

Konverentsi PlayDay eelõhtul toimus osalejatele Hedoni hotellis pidulik õhtusöök.

FOTO: Mailiis Ollino

Mida te arvate, kas inimesed vaatavad telerit sama palju kui varem? Kui ei, siis mil määral on teleprogrammide jälgimine kahanenud? Kaks minutit? 15? 26?

Artikkel kuulatav
Minu Meedia tellijatele
Tellijale

Säärase miniviktoriini korraldas eile Pärnu Hedoni hotellis poolesajale ettevõtjale ja turundushuvilisele meediauurija, õppejõud ja TV3 kunagine juht Andres Jõesaar. Ekspert astus üles praegu toimuva uuendusliku konverentsi Playday eelõhtul. Jõesaarega koos olid laval reklaamikorraldaja Olav Osolin, Nike ametlik Baltikumi esindaja Rainer Tops, kohalik sihtkohaturunduse eestkõneleja ja abilinnapea Rainer Aavik ning Hedoni juht Sari Sopanen. Nende arutelu käigus pidi sündima vastus küsimusele, milliste reklaamikanalite kasutamine ettevõtjatele praegusel ajal tulu toob.

Tagasi üles