Kas keegi enam telerit vaatab? Ettevõtjad otsisid vastust

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy

Mida te arvate, kas inimesed vaatavad telerit sama palju kui varem? Kui ei, siis mil määral on teleprogrammide jälgimine kahanenud? Kaks minutit? 15? 26?

Säärase miniviktoriini korraldas eile Pärnu Hedoni hotellis poolesajale ettevõtjale ja turundushuvilisele meediauurija, õppejõud ja TV3 kunagine juht Andres Jõesaar. Ekspert astus üles praegu toimuva uuendusliku konverentsi Playday eelõhtul. Jõesaarega koos olid laval reklaamikorraldaja Olav Osolin, Nike ametlik Baltikumi esindaja Rainer Tops, kohalik sihtkohaturunduse eestkõneleja ja abilinnapea Rainer Aavik ning Hedoni juht Sari Sopanen. Nende arutelu käigus pidi sündima vastus küsimusele, milliste reklaamikanalite kasutamine ettevõtjatele praegusel ajal tulu toob.

Märksõnad

Tagasi üles