Pärnakad pääsesid Eesti suurimal äriideede konkursil 12 hulka

Copy
Woodspoti meeskond arendab veebiplatvormi, millega metsamaterjali turul osalejad näevad hinnainfot ja on samal ajal kursis turuolukorraga.
Woodspoti meeskond arendab veebiplatvormi, millega metsamaterjali turul osalejad näevad hinnainfot ja on samal ajal kursis turuolukorraga. Foto: Ajujaht

Nädalavahetusel valiti Ajujahi äriideekonkursil 30 arenguprogrammi pääsenu seast välja 12, kes jätkavad võistlust peaauhinna nimel.

Tosina sekka valiti pärnakate tiim, kes arendab veebipõhist platvormi Woodspot, mis toob online-keskkonnas kokku kõik metsamaterjaliturul tegutsevad firmad.

Woodspot plaanib veebiplatvormil jagada hinnainfot ja samal ajal olla kursis turuolukorraga. See teeb ettevõtte hinnangul infohaldamise firmadele senisest kergemaks ja muudab turu läbipaistvamaks.

Ajuhahi 12 tiimi sekka valiti veel Aligner, Alfred, CommuniCare, DriveX, Köömen, LeVinum, Pagerr, Parents Co-Working, Recovery Companion, Sharewell ja Unsinkable Robotics.

Ajujahi ellukutsuja, ettevõtluse arendamise sihtasutuse (EAS) esindaja Tanel Rebane kiitis ideede tugevust ja avaldas lootust, et edasi pääsenud tiimid lähevad oma lubaduste ja müügitööga veel konkreetsemaks.

“Tahame näha, et tiimid oskaksid enda tugevaid külgi paremini müüa ja veenvalt põhjendada oma kasvupotentsiaali. Kui see on olemas ja silmadest kiirgab ambitsiooni, on igale tiimile tee valla,” ütles Rebane.

Ajujahi žüriisse kuulusid peale EASi, SEB panga, Elisa, Maxima ja Lingvisti kogenud ärimentorite ingelinvestorite esindaja ja EstBANi juht Ivo Remmelg, kes ütles, et tema tuvastas 12 tiimi seast esialgu kolm meeskonda, kellel jagub potentsiaali suuremateks investeeringuteks.

“See ei tähenda, et teistel ei võiks see potentsiaal järgmise paari kuu jooksul tekkida. Üllatusin, nähes, kui tugev on Ajujahi ideekonkursi tase. Vaatasin hiljuti nimekirja start-up’idest, mis osalevad sTARTUp Dayl, ja need 12 tiimi pakuvad Ajujahi-välistele tiimidele tublit konkurentsi,” lausus Remmelg.

Arenguprogrammi valitud meeskondadel, kes 12 hulka ei pääsenud, on siiski võimalus end puksida Ajujahi finaali tingimusel, et mõni neist näitab järgmise paari kuu ehk Ajujahi arenguprogrammi vältel veelgi vägevamat arengut kui praegused edasisaajad.

Ajujahi telehooaeg algab TV 3 kanalil veebruaris.

Ajujaht on Eesti suurim äriideekonkurss, mis pakub tipptasemel mentorlust, koolitusi ja rahastust. Ajujaht on hoogu andnud sellistele ettevõtetele nagu Bolt, Bikeep, Click & Grow, GoWorkaBit, FoodDocs, UpSteam, Groveneer.

Viimase 12 kuu jooksul on Ajujahist välja kasvanud idufirmad kaasanud üle 12 miljoni euro eest investeeringuid. Tänavu ulatub Ajujahi rahaline fond 140 000 euroni.

Pärnumaalt laekus Ajujahi konkursile 11 ideed, millest 100 hulka jõudis neli.

Tagasi üles