Suvepealinn alustas koroonakriisi tõttu turismikampaaniat

Pärnu Postimees
Copy
Koroonakriisi tõttu tuleb tänavune suvepealinna külastajate arv eelmistest aastatest märkimisväärselt tagasihoidlikum, kuid siseturismi elavnemine aitaks tagasilangust pehmendada.
Koroonakriisi tõttu tuleb tänavune suvepealinna külastajate arv eelmistest aastatest märkimisväärselt tagasihoidlikum, kuid siseturismi elavnemine aitaks tagasilangust pehmendada. Foto: Urmas Luik / Pärnu Postimees

Pärnus puhkamine on Eesti inimeste seas alati populaarne olnud, kuid mitte kunagi varem ei ole pärnakad pidanud koduturul Pärnus suvitamist laiemalt reklaamima. Ent nüüd, kus koroonakriis on võtnud inimestelt võimaluse võõrsile reisida ja välisturistid ei saa piirangute tõttu Eestisse tulla, tuletab kuurortlinn kaasmaalastele meelde, et suvi traditsioonilise puhkuseta Pärnus ei ole õige Eesti suvi.

Nimelt alustab Pärnu linnavalitsus tänasest kolm nädalat kestvat turunduskampaaniat “Puhka jälle päriselt! Pärnus”, millega kutsutakse Eesti inimesi sel suvel suvepealinna puhkama ja ööbima.

Siseturukampaania on suunatud 25–55aastastele Eesti elanikele, kes armastavad puhata pere või sõpradega, broneerivad oma puhkuse ise, kasutavad isiklikku transpordivahendit, hindavad heal tasemel teenindust ja teenuseid ning jagavad oma reisikogemusi sotsiaalmeedias.

Humoorika pildikeele, animatsioonide ja tekstidega reklaamkampaania ribareklaamid ilmuvad Facebookis, Instagramis ja YouTube’is. Kampaaniasõnumid jõuavad digi- ja raadiokanalitesse ning mobiilirakendusse Waze.

Kõik digi- ja sotsiaalmeedias ilmuvad reklaamdid suunavad inimesed visitparnu.com lehele, kust huvilised leiavad hulganisti igat sorti infot Pärnus ja Pärnumaal puhkamise kohta: sihtpunkte, tegevusi, sündmusi, toitlustuskohti, majutuspaiku.

Saabuval suvel juba 25. korda Eestimaa suvepealinna tiitlit kandvat Pärnu linna ja Pärnu maakonda külastas mullu juunis, juulis ja augustis 185 511 turisti, kes veetsid siin kokku 376 861 ööd. Saabujatest 81 843 olid sise- ja 103 668 välisturistid.

Koroonakriisi tõttu tuleb tänavune külastajate arv märkimisväärselt tagasihoidlikum, kuid siseturismi elavnemine aitaks tagasilangust pehmendada.

Turunduskampaaniale “Puhka jälle päriselt! Pärnus” meedia- ja turunduspartneri leidmiseks korraldas Pärnu linnavalitsus hanke, mille võitis turundusettevõte Optimist Creative OÜ.

Kampaania eelarve on 28 000 eurot.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles