Müügi X-faktor ehk Uskumatult lihtsad võtted, mis viivad sihile

Koolitaja Silver Roogeri sõnutsi saab müüginumbreid tõsta lihtsate võtetega, mida ühendab tõik, et kliendile pööratakse tähelepanu.
Koolitaja Silver Roogeri sõnutsi saab müüginumbreid tõsta lihtsate võtetega, mida ühendab tõik, et kliendile pööratakse tähelepanu. Foto: Kadrin Karner

Müügikoo­litaja ja ettevõtte Domi­nate Sales juht, pärnakas Silver Rooger astub lavale, kuhu ta on kutsutud rääkima müügist, millega ta iga päev tegeleb ja mida teistelegi õpetab. Ta küsib väljakutsuvalt, mida klient tegelikult ostab, ja jätkab: “Kas te arvate, et hinda? Pakkumist?” ning teatab rõhutatult: “Ei.”

“Mõelge korraks. Mille eest müügiinimestele palka makstakse?” küsib Rooger ja pakub vastusevariante: “Kas selle eest, et ta vastaks kliendi kõikidele küsimustele, või selle eest, et ta ajaks kliendi segadusse, saadaks ta ­koju järele mõtlema ja ise oma küsimustele vastuseid välja uurima?”

Tagasi üles