Liiklusskeem ⟩ Eritasandilise ristmiku ja silla ehitamise tõttu muutub Via Baltical liikluskorraldus

Pärnu Postimees
Copy
Tänasest kehtib Tallinna–Pärnu–Ikla ja Valga–Uulu maantee ristumiskoha ehitustandri ümbruses uus liiklusskeem.
Tänasest kehtib Tallinna–Pärnu–Ikla ja Valga–Uulu maantee ristumiskoha ehitustandri ümbruses uus liiklusskeem. Foto: Mailiis Ollino

Kui nädala alguse lumekaos lükkas Via Baltica ehitustandril Valga–Uulu maantee ristmiku lähistel planeeritud liikluse ümberkorraldamise edasi, siis tänasest tuleb seal arvestada muutunud oludega, mistõttu teelõigu läbimine võtab plaanitust rohkem aega.

Tallinna–Pärnu–Ikla maantee liiklus suunatakse seal tänasest Valga poole rajatud kogujateedele ja ajutisele silla ülesõidule ning Tallinna–Pärnu–Ikla ja Valga–Uulu maantee ristumine on lahendatud ringristmikuna.

Via Baltica Pärnu–Uulu lõiku ehitava Verstoni projektijuhi Marek Auna sõnutsi tuleks liiklejatel arvestada talviste sõiduoludega ja jätta endale ehitustsooni läbimiseks lisaaega.

Verston loodab Uulu liiklussõlme ja silla avada liiklejatele järgmise aasta suve teises pooles.

Uus liiklusskeem.
Uus liiklusskeem. Foto: Verston OÜ

Tänavu augustis alustatud Pärnu–Uulu teelõigu neljarealiseks ehitamine kestab 2,5 aastat ja sel ajal peavad liiklejad leppima ümbersõitude ja piirangutega. Edaspidistest tähtsamatest liikluskorralduse muudatustest teavitatakse liiklejaid jooksvalt.

Tee ehitatakse nelja sõidurajaga maanteeks, et suurendada selle liiklusohutust ja läbilaskvust. Liiklusuuring näitab, et sel lõigul on prognoositav liiklussagedus üle 15 000 sõiduki ööpäevas ja raskeliikluse osa ületab 20 protsenti.

Pärnu–Uulu teelõigu ehitus on transpordiameti lähiaastate suurim ehitushange, mille maksumus on 30,3 miljonit eurot.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles