Saada vihje

Via Baltica neljarealise teelõigu ehitus ei alga nii pea (2)

Copy
Esimese teelõiguga, milleks on Are möödasõit, plaanib transpordiamet ehitushankesse jõuda lähikuudel.
Esimese teelõiguga, milleks on Are möödasõit, plaanib transpordiamet ehitushankesse jõuda lähikuudel. Foto: Mailiis Ollino

Mullu suvel kuulutas transpordiamet välja Tallinna–Pärnu–Ikla kilomeetrite 108,5–120,3 ehk Are–Nurme 12kilomeetrise teelõigu ehituse riigihanke, millele esitati kokku viis pakkumust. Hinnad olid niivõrd kõrged, et transpordiamet lepingut ei sõlminud, kuid peagi minnakse proovima uuesti, kuid teistmoodi.

Ehitajat otsiti 12 kilomeetri pikkusele teelõigule, mis ulatub Kangru ja Parisselja küla piirilt Nurme–Papsaare teeni Nurme külas. Kogu 12kilomeetrisel lõigul rajatakse eritasandilised ristmikud, mis transpordiameti teehoiuteenistuse Lääne osakonna juhataja Hannes Vaidla jutu järgi muudavad liiklemise ohutumaks ja kiiremaks. Uue teekoridori rajamisega lüheneb teekond üle 400 meetri võrra.

Kohaliku liikluse ühendamiseks põhimaanteega rajatakse eritasandilised ristumised kõrvalteedega Are liiklussõlmes (111,2. kilomeetril) ja Kurenas (114. kilomeetril). Peale selle valmib kohalikke teid omavahel ühendama kaks ristet: üks neist Kalme-Angoja ja teine Kurena ristumiskohas. Kohalikud teed aga liidetakse omavahel kogujateedega.

Tagasi üles