Eesti kutsub lätlasi looduspuhkusele

Eno-Gerrit Link
, veebitoimetaja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Lõunanaabred oodatakse Soomaale viiendat aastaaega kaema.
Lõunanaabred oodatakse Soomaale viiendat aastaaega kaema. Foto: URMAS LUIK/PRNPM/EMF

EASi turismiarenduskeskus käivitas Lätis turismikampaania, mis kutsub lõunanaabreid Eestisse looduspuhkust veetma. Kampaania raames tutvustatakse Eesti looduslikke vaatamisväärsusi ja aktiivpuhkuse võimalusi. Kampaaniat rahastab EAS Euroopa Regionaalfondi vahenditest.

Looduspuhkuse kampaania keskendub Riia ja selle lähipiirkonna elanikele. Sihtgrupina nähakse 25-55aastaseid aktiivseid, loodus- ja kultuurihuvilisi omal käel reisijaid.

"Vaatamata väikesele vahemaale on Eesti ja Läti looduses palju erinevusi: saared, joad, Soomaa viies aastaaeg, paekivirannik, kuppelmaastik, looduslikud meteoriidikraatrid. Eesti tugevuseks on mitmekesisus alates puutumatust loodusest, kuhu on lihtne omal käel minna lõpetades kultuurisündmuste, spaakülastuste ning muu vahvaga, mis tee peale jääb,“ ütles EASi turismiarenduskeskuse turundusdirektor Tarmo Mutso.

Aasta-aastalt külastab Eestit aina rohkem lätlasi. Mullu olid lätlased oma 12 545 turistiga Eesti külastamises viiendal kohal, tänavu esimese kvartaliga on Eestit külastanud 29% lätlasi rohkem kui möödunud aastal samal ajal. Enim paelusid lõunanaabreid Tallinn, Pärnu linn ja maakond, Saaremaa ja Tartu linn ning maakond.

Kampaania toimub kahes jaos – kaks nädalat mai lõpus ja kaks nädalat augusti lõpus. Kampaania keskendub erinevatele online-kanalitele, kuid  erilahendusena on eetris mitmed Eesti-teemalised reisisaated ja raadioklipid, Eesti loodusreiside infot jagatakse toitlustusasutustes ning  Muuseumiööl saavad lätlased külastada Eesti telki.

Kampaania eesmärgiks on suurendada www.visitestonia.com/lv  külastusi ja tõsta sellega Läti elanike valmisolekut külastada Eesti erinevaid piirkondi, teadlikkust vaatamisväärsustest ja veedetud ööde arvu lähitulevikus.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles