Klient nõuab McDonald’silt solvamise eest valuraha

Eno-Gerrit Link
, veebitoimetaja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
McDonaldsi kiirtoidurestoran Pärnus. Foto on illustreeriv.
McDonaldsi kiirtoidurestoran Pärnus. Foto on illustreeriv. Foto: ANTS LIIGUS/PRNPM/EMF

"Minu isikut on riivatud, mulle ei tohi päris niimoodi öelda," leiab nördinud klient, kes sai McDonald’si Pärnu restoranist algul vale toidu ja pärast rahulolematuse avaldamist soovituse: sa, tont, keri p***e! Nüüd nõuab solvatu McDonald’silt valuraha ja lubab pöörduda kohtusse.

Nördinud McDonald’si kliendi sõnutsi tellis ta Pärnu kiirtoidurestorani drive in'ist pisikese burgeri ja pisikese Fanta, kuid sai 20minutilise ooteaja järel vale söögi ja kaks topsi, vahendab Õhtuleht.

Klendi jutu järgi ütles ta naisteenindajale, et see pole tema toit, mille peal too olla lausunud: "Sa, tont, keri p***e!"

Kliendi väitel ta tüdrukut ei tundnud ja mingit eellugu konfliktil polnud. Mõlemad elavad Pärnu lähedal Sauga alevikus ja teenindaja tuttava sõnul teadis see rahulolematut klienti juba varem.

Kliendi kaebuse tunnistas tõelevastavaks McDonald’si Baltimaade juhtkond. "Oleme hoolikalt uurinud olukorda ja palunud kõigi põhjustatud ebamugavuste pärast vabandust. Nõustume, et meie töötaja käitumine ei olnud vastuvõetav, ja oleme lõpetanud temaga koostöö," kinnitas McDonald’si Baltimaade turundusdirektor Baiba Zake, lisades, et rahalist kompensatsiooni restoranikett pettunud klendile vajalikuks pakkuda ei pea.

Nüüd lubab klient nõuda valuraha sisse kohtu kaudu.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles