Pärnu ümbersõidu ehitusel on läänepoolsel suunal tekkinud mitmenädalane mahajäämus, mis seab ohtu ehituse valmimise tähtaja.
Karm talv vajutas Pärnu ümbersõidu ehitusele tugeva pitseri
Ümbersõidu Ehitajate tee ehituslepingu maksumusega ligi 248 miljonit krooni allkirjastasid maanteeamet ning AS Koger & Partnerid ja Läti tee-ehitusfirma SIA Binders septembris, detsembris lisandus Pärnu läänepoolse ümbersõidu leping summas ligi 86 miljonit krooni. Niisiis on firmadel Pärnus tööd 333 miljoni krooni eest, vahendas ERR.ee "Aktuaalset kaamerat".
Nüüd muretseb maanteeamet, et just läbimurre Lihula maanteele ehk läänepoolne ümbersõit edeneb visalt ja on graafikust maas. Aasta lõpuks peab valmima 3,8 kilomeetrit uut või remonditud sõiduteed ja 4,2 kilomeetrit kergliiklusteed, kaks kergliikluse tunnelit, sild üle Sauga jõe ja 228 meetrit müratõkkeseina.
Maanteeameti peadirektor Tamur Tsäkko ütles, et läänepoolne läbimurre on kaks nädalat graafikust maas peamiselt just raskete talviste ilmaolude tõttu.
"Aktuaalsel kaameral" ehitusfirmalt Koger & Parterid kommentaare saada ei õnnestunud. Nimelt lepitud kokku, et kommentaare jagab töö tellija ehk maanteeamet.