Kolm õpetajaameti plussi: juuni, juuli, august

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Karl-Enrik Kriis esindas väitluses jaatajaid. Argumendid, mis õpetajatöö kasuks räägivad, on raha, keskkond, puhkus, ­eneseteostus ja edukus.
Karl-Enrik Kriis esindas väitluses jaatajaid. Argumendid, mis õpetajatöö kasuks räägivad, on raha, keskkond, puhkus, ­eneseteostus ja edukus. Foto: Karoliine Aus

Pea saalitäis noori nõustus, et näidisdebati tulemusena oleks päris muhe valida oma erialaks õpetajaamet. Pärnu abilinnapea Marko Šorin märkis ­eile Koidula koolis, et linna gümnasistide inspiratsioonipäeva võib lõppenuks lugeda siis, kui kõik saalisviibijad leiavad, et pedagoog oleks igati kihvt olla.

Õpetajakutse poolt kõnelesid Karl-Enrik Kriis ja Tom Suiste, vastuväiteid esitasid Victoria Konstaabel ja Eliise Haljas. Kõiki neid juhendab õpetaja Siim Ruul. Tegu oli näidisväitlusega, mistõttu noorte isiklikud arvamused võivad räägitust erineda.

Jah, lähme kõik õpetajaks!

“Ma arvan, et see väitlus räägib minust,” alustas Kriis. “Minust kui inimesest, kes pärast keskkooli lõppu plaanib kindlasti õppida õpetajaks.” Noormees seletas, et tal on kindlad kriteeriumid, mille järgi oma rada valida: ­raha, keskkond, puhkus, eneseteostus ja edukus.

Tagasi üles