Pärnu spaahotelli turundajad kandideerivad Kuldmunale

Joosep Laik
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Uus neljatärnispaa Wasa Resort.
Uus neljatärnispaa Wasa Resort. Foto: Wasa Resort

Juunis Pärnu ranna piirkonnas avatav hotellikompleks Wasa Resort on nomineeritud Kuldmuna konkursil disainikategoorias parima branding'u ehk tootele parima kuvandi loomise auhinnale. Selles kategoorias on kuus nominenti.

Kuldmuna võistlusele esitati 853 tööd viies põhikategoorias, mille hulgast valiti välja Eesti silmapaistvamad disainitööd.

Wasa Resorti neljatärnihotelli branding'u on loonud agentuur Optimist eesotsas loovjuhi Siim Nikopensiusega. Spaahotelli kuvandi loomise meeskonda kuulusid veel Magnus Lužkov, Karen Poimu, Tarmo Sikk, Marita Tambelt ja Getrin Reesar.

Kuldmuna konkursi parimad selguvad homme Kultuurikatlas auhinnagalal.

Spaahotelli tootekuvandi loojad kirjeldavad Pärnut kohana, kus muremõtetele ei ole ruumi. “Pärnu on üks hoitud paik. Kanname seda armsat mereäärset linnakest justkui peo peal, jättes argimured hoolikalt maakonna piiri taha ning sõites üle silla ainult parimate puhkusemõtete ja rõõmsate rannaplaanidega,” on Optimisti tiim kirjutanud.

Branding'us kirjeldatakse Pärnut kohana, kus muremõtetele ei ole ruumi.
Branding'us kirjeldatakse Pärnut kohana, kus muremõtetele ei ole ruumi. Foto: Agentuur Optimist
Kommentaarid
Copy
Tagasi üles