Reedel pealinnas Kultuurikatlas galaõhtul selgusid möödunud aasta kõige silmapaistvamad ja loomingulisemad turunduskommunikatsiooni lahendused ning reklaamis ja kommunikatsioonis parimad. Hõbemuna noppisid teiste seas hotellikompleksi Wasa Resort ja Pärnu muusikafestivali turundajad.
Turunduse parimad pälvisid taas kuldmuna
Wasa Resorti neljatärnihotelli branding’u on loonud agentuur Optimist eesotsas loovjuht Siim Nikopensiusega. Spaahotelli kuvandi loomise meeskonda kuulusid veel Magnus Lužkov, Karen Poimu, Tarmo Sikk, Marita Tambelt ja Getrin Reesar.
Spaahotelli tootekuvandi loojad kirjeldavad Pärnut kohana, kus muremõtetele ei leidu ruumi. “Pärnu on üks hoitud paik. Kanname seda armsat mereäärset linnakest justkui peo peal, jättes argimured hoolikalt maakonna piiri taha ning sõites üle silla ainult parimate puhkusemõtete ja rõõmsate rannaplaanidega,” on Optimisti tiim kirjutanud.
Sündmuse või ürituse kommunikatsiooni vallas sai teise kõrval Hõbemuna Pärnu muusikafestivali ja Eesti Festivaliorkestri “EV 100” turneed vahendada aidanud Baltic ID.
Kuldmuna-vääriliseks aasta reklaamiagentuuriks valiti kolmandat aastat järjest Optimist. Aasta suhtekorraldusagentuuri tiitli pälvis Dalton, üritusturundusagentuuridest oli võidukas Orangetime Event, aasta digiagentuur on Age McCann ja aasta disainiagentuur AKU. Parima kliendi tiitli sai riigikantselei.
Tänavu anti välja kaks grand prix’d: ühe pälvis Taevas Ogilvy oma kliendi tervise arengu instituudi ja teise Orangetime Event Vool Eventsiga, kliendiks Coca-Cola.
Auhinnagalal jagati välja 38 kuldmuna, 44 hõbemuna, 42 pronks- ja viis erimuna. Peale selle andis Tallinna ülikooli tudengitest moodustatud varižürii välja 43 üllatusmuna.