Eristamaks üht teenusepakkujat või toodet teisest, mängib olulist rolli kaubamärk ja selle nimi. “Mida tugevam on bränd ja mida rohkem on sihtkohas tugevaid ja eristuvaid ettevõtteid, seda mainekam on sihtkoht isegi,” kinnitas Pärnu linnavalitsuse arenguteenistuse turismiarenduse peaspetsialist Orvika Reilend.
Tellijale
Ettevõtte kuvand hõlmab peale visuaali muudki
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Varakevadel pälvis Pärnu uus spaahotell Wasa Resort Kuldmuna konkursil parima mainekujundaja tiitli. Kuldmuna on mõeldud selgitama välja ja tunnustama läinud aasta Eesti loovaimaid reklaame, üritusi, disaini-, digi- ja kommunikatsioonilahendusi. See on siinsel turunduskommunikatsiooni maastikul töötajate, agentuuride ja klientide meistrivõistlus ja staaride kasvulava.