Pangakontorid jäävad veel pikaks ajaks

Copy
LHV panga juhatuse esimees Kadri Kiisel peab oluliseks, et pangateenused oleksid inimeste jaoks lihtsad ja kätte­saadavad.
LHV panga juhatuse esimees Kadri Kiisel peab oluliseks, et pangateenused oleksid inimeste jaoks lihtsad ja kätte­saadavad. Foto: Sander Ilvest

Kuigi suurem osa ­pangatehingutest saab juba praegugi mobiiltelefonis korda aetud, kinnitavad pankade juhid, et nende teenindus­kontorid ei kao lähiajal veel kuhugi.

Swedbanki juhatuse esimees ja pangajuht Olavi Lepp rääkis, et kui aastaid tagasi oli pangakontor rohkem tehingute ja konto info saamise koht, käiakse tänapäeval teenindussaalis kohapeal eelkõige internetipanga lepinguid tegemas ja tuvastamisvahendeid sisse seadmas.

Lepp nentis, et enamik pangateenuseid on kättesaadavad telefonis ja näiteks eluasemelaenu saamiseks ei pea enam kordagi pangakontoris käima. “See on ikka juba müstika,” tunnistas ta.

Märksõnad

Tagasi üles