Koolipsühholoogid kogesid Pärnus tuge

Veste Roosaar
, toimetaja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.

Pärnu õppenõustamiskeskus korraldas koolipsühholoogidele üle Eesti seminaripäeva „Koolipsühholoog koostöös lapsevanemate ja võrgustikuga“.

Pärnus jagasid koolipsühholoog Kaire Külaots ja sotsiaalnõustaja Kersti Kesküla ohtrate näidete varal kolleegidega siinse õppenõustamiskeskuse töökogemusi.

Koolipsühholoog Aive Hirs korraldas loengu-töötoa loovmeetoditest lapse emotsioonide mõistmiseks ja väljendamiseks. Nii mõnigi osalenu tunnistas, et töötuba mõjus neile endilegi teraapiliselt.

Teema, „Õppimine kogu kehaga“ raames said seminarile tulnud proovida harjutusi, kuidas keha appi võttes õpitulemusi mõjutada: aktiveerida õppimiseks vajalikke lihaseid ning integreerida vasaku ja parema ajupoolkera tööd.

Ümarlaual tõdes Triin Kahre Eesti koolipsühholoogide ühingust, et seminarid on enesetäienduse ja kogemuste jagamise mõttes oluline, hinnatud töövorm. Koolipsühholoogia läheb haridusekesksemaks ja õppenõustamiskeskuste roll on kaalukas.

Samal ajal kummitab teadmatus eesootava pärast: kas haridusreform toetab õpilaste huvides tegutsevaid tõhusaid tugisüsteeme või nullib aastatepikkuse töö.

Pärnu seminar oli projekti „Koolipsühholoogide arendus ja võrgustikutöö elavdamine“ raames kolmas seminar. Seda rahastab Euroopa sotsiaalfondi programm.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles