Ettevõtjatele suunatud koolitussari jõuab taas Pärnusse

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Eno-Gerrit Link
Copy
Pärnu maavalitsuse hoone Akadeemia tänaval.
Pärnu maavalitsuse hoone Akadeemia tänaval. Foto: URMAS LUIK/PRNPM/EMF

Tarbijakaitseamet ja kaubandus-tööstuskoda korraldavad 15. aprillil Pärnus ettevõtjatele mõeldud „Suunanäitaja“ koolitussarjas järjekordse infopäeva, mis keskendub pretensiooni esitamise õiguse ja müügigarantii ning e-kaubandusega seotud teemadele.

„Suunanäitaja“ koolitussari on Pärnumaal juba teist korda. Garantii ja pretensiooni esitamise õiguse teemal rääkisid tarbijakaitseametnikud selles piirkonnas viimati 2011. aasta sügisel.  

Kuigi Pärnus toimuv üritus keskendub pretensiooni esitamise õigusele, räägivad spetsialistid veel e-kaubandusest, ülepiirilistest ostudest ja ebaausatest kauplemisvõtetest. Ühtlasi räägib üks tarbijakaitseameti juures tegutseva tarbijakaebuste komisjoni esimeestest kaebuste lahendamisest komisjonis.

Kuna koolituse teemad puudutavad kaupade-teenuste jaemüügiga tegelevate ettevõtete juhtide ja teenindajate argitööd, julgustab tarbijakaitseamet Pärnu ettevõtjaid koolitust kasutama oma personali teadmiste täiendamiseks.

Üritus toimub 15. aprillil Pärnu maavalitsuse saalis.

Märksõnad

Tagasi üles