Tarbijakaitseamet ja kaubandus-tööstuskoda korraldavad 15. aprillil Pärnus ettevõtjatele mõeldud „Suunanäitaja“ koolitussarjas järjekordse infopäeva, mis keskendub pretensiooni esitamise õiguse ja müügigarantii ning e-kaubandusega seotud teemadele.
Ettevõtjatele suunatud koolitussari jõuab taas Pärnusse
„Suunanäitaja“ koolitussari on Pärnumaal juba teist korda. Garantii ja pretensiooni esitamise õiguse teemal rääkisid tarbijakaitseametnikud selles piirkonnas viimati 2011. aasta sügisel.
Kuigi Pärnus toimuv üritus keskendub pretensiooni esitamise õigusele, räägivad spetsialistid veel e-kaubandusest, ülepiirilistest ostudest ja ebaausatest kauplemisvõtetest. Ühtlasi räägib üks tarbijakaitseameti juures tegutseva tarbijakaebuste komisjoni esimeestest kaebuste lahendamisest komisjonis.
Kuna koolituse teemad puudutavad kaupade-teenuste jaemüügiga tegelevate ettevõtete juhtide ja teenindajate argitööd, julgustab tarbijakaitseamet Pärnu ettevõtjaid koolitust kasutama oma personali teadmiste täiendamiseks.
Üritus toimub 15. aprillil Pärnu maavalitsuse saalis.