Pärnu kutsub rootslasi suvepuhkusele

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Raido Keskküla
Copy
Pärnu logo.
Pärnu logo. Foto: Ants Liigus

Sel neljapäeval ja reedel on Pärnu ning Pärnumaa tutvustamas siinseid suviseid puhkusevõimalusi Stockholmi kahes suuremas kaubanduskeskuses. Kampaania on osa läbiviidavast perepuhkuse tutvustusest Rootsi suunal.

Kümne suurema kaubanduskeskuse hulgast välja valitud Nacka Forum ja Solna Centrum asuvad piirkondades, kus elavad enamasti pered ja on ühtlasi perede eelistatuimad ostukohad Stockholmis. Aastas külastab keskusi üle 7 miljoni inimese. Eesmärk on jagada informatsiooni Pärnu ja Pärnumaa suviste puhkamisvõimaluste kohta ja tutvustada piirkonda kui atraktiivset reisisihtkohta, vahendas Pärnu linnavalitsuse pressiesindaja Maria Murakas-Ollo.

Kampaania sõnumi edastamiseks kasutatakse 1930. aastate stiilis ajaloolist kuurordimiljööd loovaid kujunduselemente, samuti on informatsiooni esitlejad riietatud ajastutruult. Peale sihtkohta tutvustavate trükiste jagatakse spetsiaalseid flaiereid, mis võrdlevad Pärnut ja Pärnumaad Gotlandiga – rootslastele armastatud saarega, mis on mõnus ja turvaline perepuhkuse sihtkoht.

Täiendavalt on koostöös ettevõtjatega valminud uudiskiri, mis tutvustab linna ja maakonna suuremaid eeloleva suvehooaja üritusi ning sisaldab rootslastele suunatud turismipakette. Uudiskiri on seotud mänguga, mille auhindadeks on lõõgastus- ja ravipaketid spaahotellides Viiking ja Sõprus ning aktiivseid tegevusi looduses sisaldavad perepuhkuse paketid Maria talus, Koidula Park hotellis ja Soomaa rahvuspargis. Koostööpartner Tallink on saatnud Pärnu uudiskirja kõigile Rootsi klientidele.

Rootsi turg on Soome järel Pärnule külastajate arvult teine välisturg. Eelmisel aastal ööbis Pärnus ligi 8500 rootslast, mis on võrreldes 2009. aastaga kasvanud 12% võrra. Mobiilpositsioneerimisel põhineva Positium uuringu põhjal on piirkonda külastavate rootslaste arv aga pea 2,5 korda suurem siin ööbinutest. Pärnut kui reisisihti on eelnevatel aastatel tutvustatud Göteborgis toimuval rahvusvahelisel turismimessil TUR ja turunduskampaaniatel Stockholmis.

Rootsi turule suunatud kampaania on Pärnumaa turundusprojekti raames toimuv tegevus, mida rahastatakse EASi avaliku ja kolmanda sektori turismiturunduse meetmest. Omafinantseeringu osa tuleb Pärnu linnalt ja Pärnumaa omavalitsuste liidult. Kampaania korraldatakse koostöös SA Pärnumaa Turismi, Pärnu linnavalitsuse, laevafirmaga Tallink ja kohalike ettevõtjatega.

Tagasi üles