Kuu alguses kirjutas Pärnu Postimees, et Lao, Laki ja Pae tänaval paikneb palju kaubandus- ja teenindusfirmasid. Reldori tehnokülas ja selle lähedal asub mitu tootmisettevõtet, kuhu töötajad saabuvad ühistranspordiga. Ent piirkonnas pole kõnniteed, isegi mitte ülekäigurada.
„Oleme seda meelt, et linnavalitsuse tähelepanu tuleb juhtida siinse taristu olematusele. Selge, et midagi ei saa kohe, aga tahaks näha, et teedevõrgustikku hakatakse vähemalt planeerima,” ütles toona AS Reldori juht Jaak Uibu.
Ettevõtjad tegidki linnavalitsusele pöördumise, millega soovivad Pärnu linna arengukavasse muudatusi. Esiteks taotletakse Suur-Jõe, Lao ja Pae tänavatele kergliiklusteede võrgustike rajamist tänavavalgustusega alatest Mere tänava pikendusest.
Teiseks paluvad ettevõtjad lisada investeeringute kavasse Suur-Jõe, Lao ja Pae sadeveekanalisatsiooni väljaehitamise alates Mere tänava ristist.
Väljavõte pöördumisest:
Viimase 20 aasta jooksul on kõnealune piirkond teinud läbi suure arengu. Siinsesse kvartalisse on rajatud mitmesuguseid büroo-, teenindus-, kaubandus- ja tootmispindu. Suurimad tööandjad on tootmisettevõtted Note Pärnu ja Rapala Eesti, mõlemas antakse tööd üle 200 töötajale.
Eri kaubandus- ja teenindusettevõtted omavad märkimisväärset kliendibaasi. Näiteks Kanpoli kauplust-ladu külastab iga päev umbes 3000 klienti. Piirkonda on koondunud enamik Pärnu mööblisalongidest. Lisaks paljud teised ettevõtted (näiteks Cramo, Elme Metall, Roverto, Puuhall), nende kõigi tegevus toob piirkonda märkimisväärselt auto- ja raskeliiklust. Reldori söögikoht tõstab ennekõike keskpäevasel ajal autoga liiklejate arvu veelgi. Samas käivad seal jalgsi lõunat söömas paljud kõnealuses piirkonnas töötavad inimesed.