“Suunanäitaja” koolitab Pärnumaa ettevõtjaid

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy

Kogu Eesti ettevõtjatele praktilisi näpunäiteid jagav infopäev “Suunanäitaja” jõuab novembris Pärnusse ja keskendub jaekaubandusettevõtjatele olulistele tarbijateemadele.

Mida silmas pidada kauba müügil interneti vahendusel? Mis vahe on garantiil ja pretensiooni esitamise õigusel? Millised on ebaausad kauplemisvõtted? Mida tähendab EAN-kood? Neile ja analoogsetele küsimustele antaksegi infopäeval vastus.

Samuti saab ülevaate kehtivatest õigusaktidest ja nõuetest, millega jaekaubandusettevõtted iga päev kokku puutuvad.

Tarbijakaitseameti peadirektori Andres Sooniste sõnutsi on normaalse ja usaldusväärse ostu-müügikeskkonna toimimiseks vajalik ettevõtjate kõrge teadlikkus ja vastutustunne.

“Tarbijakaitseameti praktika põhjal võib öelda, et kaugelt üle poole avastatud rikkumistest jaekaubanduses on tingitud teadmatusest,“ lisas Sooniste.

Päeva juhi, kaubanduskoja peadirektori kohusetäitja Mait Paltsi kinnitusel on ettevõtjate teadlikkuse tõstmine kaubanduskojale alati tähtsal kohal olnud.

“Seejuures on hea, kui ettevõtjatele on nõus teadmisi jagama ning aktuaalsete küsimuste üle mõtteid vahetama just oma valdkonna praktikud ja spetsialistid,” märkis Palts.

15. novembril toimuvale infopäevale saab registreeruda Eesti kaubandus-tööstuskoja Pärnu esinduse kaudu.

Märksõnad

Tagasi üles