Mängustuudio Gamecan laseb kahe nädala pärast videomängukonverentsil esimest korda proovida pikalt arenduses olnud võrgumängu “Overstep”.
Kohaliku stuudio loodav arvutimäng tuleb avalikkuse ette
Konverents Game Dev Days toimub 11.–12. aprillil ning sinna tulevad kokku Eesti mänguarendajad ja maailma juhtivad mänguarendusettevõtted. Üks esinejaist on Gamecani tegevjuht Marten Palu, kes kõneleb rahvusvahelise meeskonna kaugjuhtimisest.
Arvutimänguhuvilistele võib aga põnevamgi olla asjaolu, et kohapeal on üles pandud neli arvutit, mille taga kaheliikmelised meeskonnad saavad üksteisega mõõtu võtta. Mängu arendusmeeskond vastab samas küsimustele ja suhtleb huvilistega.
“Overstep” on kiireloomuline kolmanda isiku vaates tasuta mitmik- ja tulistamismäng, mida tehes on inspiratsiooni ammutatud vana kooli ekstreemspordimängudest.
“Kujuta ette “Tony Hawks Pro Skaterit” kui kolmanda persooni tulistamismängu ilma rulata,” kirjeldas Palu. “Relssidel libistamine, seintel jooksmine – akrobaatiliste trikkide sidumine relvaoskusega. See on tulevikuspordiala, kus kaks viieliikmelist robotitest koosnevat tiimi lõbustavad rahvamasse suurtel areenidel.”
“Overstep” pakub mängusiseseid oste, mis Palu selgituse kohaselt muudavad peamiselt välimust ega anna kellelegi mängus eeliseid. Tegemist on tasuta mänguga ja early access'i versioon plaanitakse Palu sõnutsi enne aasta lõppu välja tuua.
Gamecan on peamiselt Pärnus tegutsev mängustuudio, millel on rahvusvaheline meeskond Eestis, Suurbritannias, Rumeenias, Ukrainas, Türgis ja Brasiilias. 2016. aastal sai Gamecan Fundwise’i kaudu rahastuse, pärast mida hakati rohkem keskenduma mängu visuaalidele ja tiimi arendamisele.