Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
/nginx/o/2019/04/25/11976850t1h0cf9.jpg)
Kihnu sissekirjutusega Urve Vesik kõneles, et sadamas kassast praamipiletit ostes tuvastab müügisüsteem ID-kaardi alusel, kas inimene saab kihnlase kaheeurose piletiga sõita või peab soetama mandrielanikule mõeldud neljaeurose. Uus ID-kaart, mida hakati väljastama läinud aasta detsembris, aga sadama kassas ei toimi.
Probleemist teavitas Vesik Kihnu ja mandri vahel praamiliiklust käitavat ettevõtet Kihnu Veeteed juba detsembris. “Jaa-jaa, teeme kohe korda,” olla talle öeldud. “Siiamaani pole tehtud,” tõdes Vesik. Tema meelest on probleem suur, sest uusi ID-kaarte tuleb järjest rohkem kasutusse.
Kassapidaja pidavat kihnlastele, keda süsteem ei tuvasta, odavama pileti siiski müüma, ent Vesik ei pea õigeks, et tuleb nõnda nihverdada.