Eesti kaubandus-tööstuskoja Pärnu esinduse juhataja Toomas Kuuda esitles täna Pärnu linna- ja maavalitsuse ning Pärnumaa omavalitsuste liidu koostöös valminud majandustrükist, mis tutvustab Pärnumaad.
Majandustrükis tutvustab Pärnumaad välisturgudel
Esitlus juhatas sisse Victoria hotelli Grand Cafes ettevõtjate äriseminari „Kuidas leida ärikontakte Leedus?“.
Ingliskeelset majandustrükist pealkirjaga „Pärnu – City and County Business Guide“ trükiti 1500 eksemplari, millest suur osa jagatakse laiali suvel rahvusvahelistel hansapäevadel.
Kuuda sõnutsi on tegemist klassikalise majandus- ja investeerimistrükisega, mis tutvustab Pärnu linna ja maakonda, on mõeldud tutvustama investeeringuid ja looma ärikontakte välisturgudel.
„Võib küsida: mis mõte sellisel trükisel on ja kas ta oma eesmärki täidab? Mina arvan väga selgelt, et see on vajalik tegevus, seda tunnistavad koja koostööpartneridki. Miks seda vaja on? Suvel toimub Pärnus väga suur üritus, hansapäevad, mille raames on 25.-26. juunil majanduskonverents ja ärihommikusöök, kus tutvustame osalevatele linnadele ärivõimalusi Pärnumaal,“ rääkis Kuuda.
Trükis hõlmab kõiki Pärnumaa loodusressursse ja majandusvaldkondi siin valmivate toodetega. Kui muidu seostatakse Pärnut eelkõige turismi ja puhkemajandusega, siis tööandja ja maksumaksjana on olulisemadki rahvusvaheliselt silma paistvad tootmisettevõtted. Üks huvitavamaid tootenäiteid on Frontieri hokikepid, millega mängiti Vancouveri taliolümpialgi.
„Tahtsime selle trükise teha omanäolisema ja atraktiivsema ning natuke teistmoodi käsitlusega, kui senised on olnud,“ mainis Kuuda.
Nii on trükise sissejuhatuse oma kogemustest Pärnumaale investeerimisel kirjutanud ettevõtja AS Wendre omanik Peter-Kalev Hunt ning kaanel ei ole Pärnu rand, vaid end avama kutsuv kuurortlinnale iseloomulikku vana puitarhitektuuri sümboliseeriv uks. Keskkonnahoidlik mõtteviis kajastub trükise lihtsas paberis ja kujunduses. Fotode autor on Kati Vaas.