K, 5.10.2022

Parim reklaam on kodukandi üle uhke inimene

Silvia Paluoja
, reporter
Parim reklaam on kodukandi üle uhke inimene
Facebook Messenger LinkedIn Twitter
Comments 1
Tartu ülikooli Pärnu kolledži raamatukogus pidas imago­ekspert Raul Rebane ava­liku loengu “Millega eristub Pärnu?” – see oli Academia Pernaviensise kolmanda mõttekoja teema.
Tartu ülikooli Pärnu kolledži raamatukogus pidas imago­ekspert Raul Rebane ava­liku loengu “Millega eristub Pärnu?” – see oli Academia Pernaviensise kolmanda mõttekoja teema. Foto: Urmas Luik

Tartu ülikooli ­Pärnu kolledži raamatukogu oli huvilistest tulvil, sest Academia Pernaviensise kolmanda mõttekoja teema “Millega eristub Pärnu?” ja avaliku loengu lektor Raul Rebane ärgitasid kuulama tulema neid, kellele suvepea­linna käekäik korda läheb. Etteruttavalt mainin, et kihevil publiku ­arvamused ulatusid seinast seina ja kõlama jäi sõnapaar “Steffani ­pitsa”.

Pärnus sündinud Raul Rebane ei hellitanud kuulajate kõrvu ülivõrdes kiitusega, vaid küsis ­otse, mis on selle linna kõneaine selja taga. Imago ehk kuvand: ­mida räägitakse Pärnust?

Varem, nõukogude ajal eriti, oli põhjus suvi, meri ja liivarand, sest põhjaranniku rannad jäid ­piiritsooni ja raudne eesriie ei lasknud kedagi läbi, et nautida maailmakuulsaid kuurorte. Aga nüüd? Kas Pärnu on kuurortlinn või pensionäride linn või spaalinn või tööstuslinn?

Märksõnad
Tagasi üles