Ostjad valisid parima teenindaja

Riina Martinson
, toimetaja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Pärnu Rimi teenindaja Maie Kalda pälvis ostjate poolehoiu tänu oma alati rõõmsale meelele.
Pärnu Rimi teenindaja Maie Kalda pälvis ostjate poolehoiu tänu oma alati rõõmsale meelele. Foto: Ants Liigus

Rimi Pärnu kaupluses hääletussedeli täitnud ostjad valisid oma lemmikteenindajaks juba kümme aastat kassas kliente teenindanud Maie Kalda.

Kaupluse juhataja Sirje Kõlvarti sõnade kohaselt väärib Kalda tiitlit igati. “Absoluutselt! Maie on see teenindaja, kes õhtul kell kümme ikka veel naeratab klientidele niisama rõõmsalt kui hommikul alustades. Ta on supersuhtleja, alati ülipositiivne,” iseloomustas juhataja.

Üle 30 aasta kaubanduses töötanud Kalda liitus praeguse tööandjaga 2002. aastal, kui Pärnus avati Citymarket.

“Maiel on aastatega kujunenud oma kliendibaas ja vahel seisab pikk järjekord ta kassas, aga kõrvalkassas on vaid paar inimest. Oleme siis öelnud klientidele, et kõrvalkassas saaks kiiremini tasuda, aga nemad väidavad, et soovivad just seda kassapidajat,” rääkis Kõlvart. “Teistelgi staažikatel kassapidajatel on meil välja kujunenud oma klientuur, kes eelistavad tasuda just nende kassas.”

Üle 30 aasta kaubanduses töötanud Kalda ütles, et talle kohe meeldib klienditeenindaja töö ja pahuraid kliente kohtab väga harva. Ehkki kassapidajate tööpäevad võivad kesta isegi 11 tundi, jõuab Kalda suhelda kogu tööpäeva jooksul ja kõik kliendid saavad temalt kaasa hea soovi. “Eks vahel ikka väsi ära ka, aga ma ei kurda, mulle meeldib inimestega suhelda,” kinnitas ta.

Auhinnaks sai ostjate lemmikteenindaja oma poe kinkekaarte.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles