Kolmanda silla pealesõidu teraskonstruktsioonide valmimiseks kulub 18 000 töötundi

Kristo Niglas
, Reporter
Copy
Kõik keevised läbivad ultrahelitestid.
Kõik keevised läbivad ultrahelitestid. Foto: Exmet

Pärnu kolmanda silla ehitusel on käsil sammaste raudbetoonkonstruktsioonide rajamine. Kui see töö toimub siinsamas Pärnus, siis võrkkaarsilla teraskonstruktsioone ehitatakse Muugal ja Viljandis.

Pealesõidu teraskonstruktsioonid toodab Muugal OÜ Exmet. Ettevõtte tegevjuhi Taavi Vesiaida sõnutsi on nad jalakäijate- ja väiksema mastaabiga sildu Põhjamaadesse ennegi teinud, kuid niivõrd suurt projekti pole neil varem olnud. “Eestis pole ühtegi sellist metallkonstruktsiooniga silda üldse tehtudki,” lausus ta.

Pärnus ehitatavast saab Eesti pikim, 140meetrise sildeavaga sild. Praegu on rekord Rannu–Jõesuu ja Ihaste silla käes, mõlema pikim sildeava on 90 meetrit. Ühtlasi tuleb Pärnu kolmandast autosillast Baltikumi pikim võrkkaarsild.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles