Pärnu teeb Peterburis kaks kuud kestva reklaamikampaania

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Eno-Gerrit Link
Copy
Niisugused plakatid kutsuvad sel sügisel Pärnusse puhkama Peterburi metroos.
Niisugused plakatid kutsuvad sel sügisel Pärnusse puhkama Peterburi metroos. Foto: SA Pärnumaa Turism

Pärnumaa turismiturundusprojekti raames viiakse Peterburis läbi kaks kuud kestev välireklaami kampaania, mille eesmärk on kutsuda sealseid elanikke veetma luksuslikku spaapuhkust talvises Pärnus.

Selle aasta spaapuhkuse kampaania sõnum on visuaalselt välja toodud ajaloolise kuurordi võtmes. Kampaania viiakse läbi kaheksas erinevas käidavamas metroojaamas- neljas jaamas oktoobris ja neljas novembris, teatas Pärnu linnavalitsus.

Peterburi reklaamikampaania osana luuakse Pärnu turismiportaali venekeelne talvise kujundusega leht, kus hakatakse kuvama viiteid aastavahetuse pakette pakkuvatele ettevõtetele.

Venemaa on Pärnumaa jaoks väga oluline arenev sihtturg. Kui 2010. aastal ööbisid Venemaa turistid Pärnumaal üle 12 000 korra, siis 2011. aastal oli Venemaalt pärit külastajate ööbimiste arv juba üle 21 000.

Selle aasta esimesel seitsmel kuul on Venemaa külalised ööbinud siin juba 15 000 korda.

Pärnumaa turismiturundusprojekti rahastatakse avaliku ja kolmanda sektori turismiturunduse meetmest, omafinantseeringu osa katavad Pärnu linnavalitsus ja Pärnumaa omavalitsuste liit.

Tagasi üles