Toimetuse poole pöördus Pärnus elav meesterahvas, kelle Härma Säästumarketist ostetud Alpenrose kaubamärgiga Vene juust läks külmikus seistes hallitama.
Pakendis juust läks külmikus hallitama
“Ostsin juustu eelmise teisipäeva õhtul, viskasin selle kinnise pakendiga kodus külmikusse ja unustasin ära, kuni nädal hiljem avastasin oma suureks üllatuseks, et pakendis juust on läinud hallitama, kuigi selle säilivuskuupäevaks on 7. jaanuar 2014.”
Et mehel ei olnud kaupluse ostutšekki alles, ei nõustunud müüjad toodet ümber vahetama.
Säästumarketite omaniku Rimi Eesti Food ASi pressiesindaja Katrin Bats palus juhtunu eest vabandust. “Kindlasti oleme nõus toote ümber vahetama või selle eest raha tagastama,” ütles Bats.
Pressiesindaja arvates on juust läinud hallitama tõenäoliselt põhjusel, et pakendil on mikropragu, mille tulemusena on õhk sisse pääsenud.
“Võtame kindlasti selle väljaselgitamiseks ühendust tootajaga,” kinnitas Bats. “Kindlasti aga ei saa antud juhtumi üldistusena öelda, et Alpenrose toodetel on halb kvaliteet. Tegemist on üksikjuhtumiga, seega pole tegu valdava probleemiga ja see ei laiene kõigile Alpenrose kaubamärgi toodetele.”
Bats lisas, et samasuguste juhtumite puhul on Rimi ja Säästumarketi kauplustes alati võimalik toode uue vastu välja vahetada või saada tagasi selle eest makstud raha. See reegel on teada kõigile kaupluste töötajatele, kelle poole klient peaks pöörduma.