Skip to footer
Saada vihje

Kihnlasi nörritab maanteeameti suhtumine

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Moodne reisiparvlaev Kihnu Virve tuli liinile 2015. aasta sügisel ja selle 200kohaline salong on suviti viimse kohani reisijatest täidetud.

Liivi lahe suurima püsiasustusega saare vallamajas Linakülas tuntakse ennast jõuetuna maanteeameti ees, sest väikesaarte liidu esindajat ei arvatud konkursikomisjoni, mis peab leidma järgmiseks viieks aastaks parvlaevaliinile vedaja. Väikesaared, millele laevaühendus on eluliin, ei tea tänini täpselt, mis tingimustel ­vedajat otsitakse ja missugused nõuded on seatud.

Avaliku teenindamise otselepingu sõlmimise menetlus ajavahemikuks 1. oktoober 2020 kuni 30. september 2025 hõlmab parvlaevaühendust Kihnu ja Manilaiuga. Sama konkursiga tuleb maanteeametil leida vedaja Sõru–Triigi ja Rohuküla–Sviby liinile, kuid siinkohal piirdume kodumaakonnaga.

“Püsiasustusega väikesaarte puhul on omavalitsus esimene koht, kuhu laekub tagasiside laevaühenduse kitsaskohtade kohta. Tegeleme siin iga päev ühistranspordi teemadega ning omavalitsuse esindaja oli kaasatud eel­mise, perioodi 2015–2020 hankekomisjoni,” ei varjanud rahulolematust Kihnu vallavanem, MTÜ Väikesaarte Liidu juhatuse liige Ingvar Saare.

Kommentaarid
Vaba aeg
Tagasi üles