Saada vihje

Balti raudtee kütab jätkuvalt kirgi

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Rail Baltic Estonia OÜ keskkonnajuht Roland Müür möönis, et maavarade kaevandamise ja uuringu lube taotletakse tavalisest rohkem ja taotlust põhjendatakse ka raudtee ehitamise vajadustega.
Rail Baltic Estonia OÜ keskkonnajuht Roland Müür möönis, et maavarade kaevandamise ja uuringu lube taotletakse tavalisest rohkem ja taotlust põhjendatakse ka raudtee ehitamise vajadustega. Foto: Urmas Luik

Tarbijakaitse ja tehnilise järelevalve amet algatas aastapäevad tagasi Rail Balticu (RB) kaheksa Eesti-sisese lõigu ehitusprojekti keskkonnamõju hindamise, mille eelnõu on valminud neist viie kohta.

Mainitud dokumendi esitas ­pika nimega ametile RB Rail AS. Eelnõu valmis Hispaania inse­nerifirma IDOM Consulting, ­Engineering, Architecture ja ­Eesti konsultatsiooniettevõtte Skepast & Puhkim OÜ koostööna. Lepingule tuginedes peab keskkonnamõju hindamine lõigul Rapla ja Pärnu maakonna piirist Tootsini olema tehtud ja tulemused esitatud aasta lõpuks.

Riigis kehtestatud eriolukorras jäi ära 16. märtsiks Vändrasse kavandatud arutelu Rail Balticu ehk Balti raudtee lõigu Rap­la-Pärnu maakonna piirist kuni Tootsini keskkonnamõju hindamise programmi avaliku välja­paneku järgne arutelu. Üks ettekandjaid ja selgituste jagajaid olnuks Pärnust pärit Roland Müür, kes on Rail Baltic Estonia OÜ keskkonnajuht.

Kommentaarid
Vaba aeg
Tagasi üles