Laevaehituse insener: Amalie oli äärmiselt ohtlikus olukorras (3)

Copy
Tallinna tehnikaülikooli merekonstruktsioonide ja tehnoloogia professor Kristjan Tabri on üks teadlastest, kelle tänavu septembris esitletud uuringu järgi tekkisid Estonia parema parda vigastused laeva merepõhjaga kokkupõrke tagajärjel.
Tallinna tehnikaülikooli merekonstruktsioonide ja tehnoloogia professor Kristjan Tabri on üks teadlastest, kelle tänavu septembris esitletud uuringu järgi tekkisid Estonia parema parda vigastused laeva merepõhjaga kokkupõrke tagajärjel. Foto: Mihkel Maripuu

Olukord, mis Ruhnust Pärnusse suundunud laeval Amalie kreeni vajudes tekkis, oli väga ohtlik, tõdes laevaehituse insener, Tallinna tehnikaülikooli merekonstruktsioonide ja tehnoloogia professor Kristjan Tabri.

Tabri teab, mida räägib. Kogenud teadlase ja eksperdina on ta hiljuti uurinud näiteks parvlaev Estonia kahjustusi.

Nii suure külgkaldega ja niisugustes oludes, nagu valitsesid läinud ööl Liivi lahel, võivad laevad ohtude realiseerumisel põhja minna.

Tagasi üles