Saada vihje

Restoran proovis, kuidas kliendid tasuta lõunat hindavad

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Keskeltläbi maksid restorani külastajad niisama palju, kui restorani hinnakiri ette näeb. Mõni pisut vähem, mõni enam.
Keskeltläbi maksid restorani külastajad niisama palju, kui restorani hinnakiri ette näeb. Mõni pisut vähem, mõni enam. Foto: Lilli Tölp

Ehkki käibetõe järgi pole tasuta lõunasööke olemas, proovis Pärnu Rannahotell tõestada vastupidist, korraldades möödunud laupäeval restoranis südametunnistuse õhtusöögi, kus menüüs seisis kõikide toitude hinnareal null ja klient otsustas ise, kui palju tema söödud roog väärt oli.

“Anname vastulöögi müüdile, et restoranis süüa on kallis. Seekord ei kirjuta keegi külalisele ette, kui palju toidu eest maksta tuleb. Klient saab ise otsustada, kui palju restoranis käimine väärt oli,” selgitas Rannahotelli restorani peakokk Herkki Ruubel pressiteates. Kui huvitavast katsest sõbrannale rääkisin, oli tema ja küllap olnuks veel paljude küsimus: “Aga kui südametunnistust ei ole või on see hästi õhuke?” Aasimist sel teemal jagus.

Koht tuli aegsasti kinni panna ja huvi oli suur: mõni päev enne polnud enam võimalik lauda broneerida, ehkki – nagu kohapeal selgus – vähemalt pärastlõunal kella nelja ajal leidus tühje laudu küll. Toidukaardil olid esindatud kõik Rannahotelli restorani sügismenüü toidud. Peakoka jutu järgi on praegune menüü põhjamaiselt metsane ja metsik ning sellisena väärt Pärnust kaugemaltki kohalesõitu. Hea söögi kõrvale saab nautida suurepärast merevaadet.

Tagasi üles