Ehkki käibetõe järgi pole tasuta lõunasööke olemas, proovis Pärnu Rannahotell tõestada vastupidist, korraldades möödunud laupäeval restoranis südametunnistuse õhtusöögi, kus menüüs seisis kõikide toitude hinnareal null ja klient otsustas ise, kui palju tema söödud roog väärt oli.
Tellijale
Restoran proovis, kuidas kliendid tasuta lõunat hindavad
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
“Anname vastulöögi müüdile, et restoranis süüa on kallis. Seekord ei kirjuta keegi külalisele ette, kui palju toidu eest maksta tuleb. Klient saab ise otsustada, kui palju restoranis käimine väärt oli,” selgitas Rannahotelli restorani peakokk Herkki Ruubel pressiteates. Kui huvitavast katsest sõbrannale rääkisin, oli tema ja küllap olnuks veel paljude küsimus: “Aga kui südametunnistust ei ole või on see hästi õhuke?” Aasimist sel teemal jagus.