Kaevandamisload võivad olla seotud Rail Balticuga

Kristo Niglas
, Reporter
Copy
Keskkonnaameti maapõue büroo juhataja Martin Nurme väitel ei saa kinnitada, et kõik Rail Balticu teekoridori lähedal välja antud ja taotletavad kaevandamisload on seotud selle ehitusega.
Keskkonnaameti maapõue büroo juhataja Martin Nurme väitel ei saa kinnitada, et kõik Rail Balticu teekoridori lähedal välja antud ja taotletavad kaevandamisload on seotud selle ehitusega. Foto: Kristo Niglas

Rail Balticu raudteekoridorist kuni 50 kilomeetri kaugusel asuvad karjäärid võivad olla seotud kiirraudtee ehitusega. Küll ei saa keskkonnaamet kinnitada, et seos on kõigi välja antud ja taotletavate kaevandamislubade ning Rail Balticu vahel.

Pärnumaal on praegu töös 20 kaevandamisloa taotluse menetlus: kehtivate lubade pikendamised, muutmised ja laiendamised, peale nende kaheksa geoloogilise uuringu loa taotluse menetlust alade kohta, mis jäävad Rail Balticu 50 kilomeetri teenindusala piirkonda.

Pärnumaal on väljastatud Kaiste IV uuringuruumi geoloogilise uuringu loa taotlus, mis jääb Rail Balticu teekoridorist 37,2 kilomeetri kaugusele. Potsepa II kruusakarjäär jääb Rail Balticu teekoridorist 23,5 kilomeetrit läände, Selja III kruusakarjäär aga 1,3 kilomeetri kaugusele.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles