Sellest nädalast alustab kinnisvarabüroo LVM koostöös portaaliga city24.ee trükikampaaniat, mis sisaldab Eestis seni veel vähetuntud QR-koodi.
LVM hakkab kinnisvara müüma triipkoodi abil
LVMi müügikuulutuste juurde tekkiv kahedimensiooniline matrix-tüüpi triipkood ei ole trükiapsakas, vaid informatsiooni sisaldav pilt, mille taga peituvat teavet on võimalik kodeerida mobiiltelefoni ja spetsiaalse tarkvara abil.
Pildistades koodi mobiiltelefoniga ja omades vabavarana saada olevat tarkvara (uuemates mobiiltelefonides on see juba olemas), jõuab inimene mõne hetkega telefoni kaudu kinnisvarabüroo kampaanialehele internetis. LVMi juhatuse liikme Ingmar Saksingu sõnutsi on QR-koodi kasutamine kiireim moodus paberkandjalt veebimaailma jõudmiseks, ilma et peaks meeles pidama pikki internetiaadresse või objektide numbreid.
Tulevikus plaanib LVM hakata samasuguseid koode kasutama müüdavatel objektidel, et klient saaks pildistada endale huvipakkuva maja juures koodi ja kohe tutvuda telefoni vahendusel hoone sisevaadete, lisainfo ja muuga.
Ehkki Eestis on QR-koodi kasutamine lapsekingades ja peamiselt levinud noorte seas, leiutasid jaapanlased selle 15 aastat tagasi. Varem on samasugust koodi kasutanud oma kampaanias Liviko, kuid ülejäänud ettevõtetel on tavalisest triipkoodist rohkem informatsiooni salvestav QR-kood alles avastamata.