Virtuaalmäng õpetab tundma Tõstamaa valda

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Vaade Ermistu järvele.
Vaade Ermistu järvele. Foto: Henn Soodla

Tõstamaa keskkooli direktor, Eesti aasta õpetaja 2011 Toomas Mitt on valla kodulehele üles pannud virtuaalmängu, mis õpetab kodukanti paremini tundma.

Mängu põhimõte on lihtne: Tõstamaa valla kümme asustatud punkti on vaja kontuurkaardil ära tunda ja sikutada hiire kursoriga asula nimi õigesse ristkülikusse.

Valla 19 külast mahuvad kaardile kandja mänguväljale Kõpu, Pootsi, Kastna, Kavaru, Lõuka, Värati, Tõhela, Ermistu, Seliste ja ainus alevik: vallakeskus Tõstamaa.

Miti jutu järgi andis talle virtaalmängu koostamise mõtte füüsika ainekava, mille järgi on käsil optika õpetamine. Sestap meenutab mänguväligi silma ja sellest tulenevalt kujutise tekkimist.

Märksõnad

Tagasi üles