Ministeeriumi avastus eeldab muudatusi Rail Balticu Pärnu terminali detailplaneeringus

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Rail Balticu Pärnu rongipeatuse võidutöö.
Rail Balticu Pärnu rongipeatuse võidutöö. Foto: Rail Baltic

Majandus- ja kommunikatsiooniministeerium avastas hiljuti seadusepügala, mille kohaselt tuleb peale Rail Balticu reisiterminali arhitektuurikonkursi võitjate rääkida läbi teiseks ja kolmandaks jäänutegagi. See paneb põntsu kolm aastat tagasi kehtestatud Pärnu raudteejaama detailplaneeringule, mis ei võimalda kõiki kolme tööd realiseerida.

Septembri lõpul saatis ministeerium linnavalitsusele kirja, milles palus analüüsida, kas olemasolev detailplaneering võimaldab ellu viia teist ja kolmandat võistlustööd. “Kui kehtestatud detailplaneering kõiki eelnimetatud lahendusi realiseerida ei võimalda, siis millised võiksid olla edasised sammud, et nimetatud võimalus tekiks?” seisis ministeeriumi pöördumises. Esialgne analüüs on tehtud ja üks on selge: tuleb ette võtta muudatusi.

Tagasi üles