Parim teeninduslugu kiidab Pagaripoisse

Silvia Paluoja
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Teenindusblogi pidaja Taavi Tamm ja parimas kliendiloos tunnustatud kohviku Pagaripoisid juhataja Maris Mäesaar (keskel) ja klienditeenindaja Kadi Saar vestlushoos.
Teenindusblogi pidaja Taavi Tamm ja parimas kliendiloos tunnustatud kohviku Pagaripoisid juhataja Maris Mäesaar (keskel) ja klienditeenindaja Kadi Saar vestlushoos. Foto: Urmas Luik

Tartu ülikooli Pärnu kolledži turismi- ja hotelliettevõtluse lõpetanud Kadi Kaunis ja Taavi Tamm on saanud teenindajakogemuse mitmes mainekas hotellis ja restoranis töötades ning peavad teenindusblogi, ärgitamaks valdkonna üle aru pidama nii teenindajaid kui kliente.

Tublide töötajate leidmisele ja tunnustamisele aitab kaasa teenindusblogi (www.teeninduskvaliteet.ee) pidajate väljaantav teenindusmaasika tiitel.

Aasta esimene tänu jõudis aga kolmekuningapäeval Pärnus Pühavaimu tänava kohvikusse Pagaripoisid, sest nende kohta kirjutatud teeninduslugu võitis blogi lugejate vahel korraldatud teemakonkursi “Parim teenindustegu 2011” ja pälvis võistluse korraldajatelt tunnustuskirja.

“Lugejad esitasid konkursile lugusid ettevõtetest, mille teenindus on neid väga positiivselt üllatanud, ja Pagarippoiste kliendi esitatud lugu oli niivõrd südamlik, et võiks olla eeskujuks teistele ettevõtetele,” tõdes Taavi Tamm, kes on tegev ka TÜ Pärnu Kolledži Vilistlaskogu MTÜ algatatud projektis “Tudengifirma – ideest teostuseni”.

“Pagaripoiste võidulugu võiks olla eeskujuks ja tõestuseks teistele, et teenindaja väike lisavaev võib päästa kellegi maailma või vähemalt ühe maailmakodaniku esimese sünnipäeva,” mainis Tamm.

Võiduloo autor on Alice Veedla, kes kirjutas sellest, kuidas ta noore lapsevanemana soovis, et esimese sünnipäeva tort oleks uhke, maitsev ja selline, mida piltidelt tore vaadata, ja sättis sammud Pagaripoistesse.

“Marssisin rõõmsalt ettevõtte uksest sisse, käes pilt, mida sooviksin näha tordil, ning peas mõtted, milline see peaks ülehomseks välja nägema,” kirjutab Veedla. “Kohapeal teatati, et kõike seda ei ole võimalik ülehomseks valmis teha, sest tunni aja pärast sõidab auto Tallinnast Pärnusse ja see tähendaks nendele, et meie tort peaks valmima kohe, tunni aja jooksul. Mõtlesin, et vägev, suutsingi esimese sünnipäeva nässu keerata.”

Edasi kirjeldab võiduloo autor, kuidas teenindajad pidasid isekeskis aru ja otsustasid, et helistavad Tallinnasse ja uurivad, kas kuidagi oleks võimalik seda nii-öelda viimase minuti soovi täita. Tort läks kohe töösse, auto jäi väljasõitmisega ootele, kuni soovitud küpsetis valmib. Sellise kiire, kliendisõbraliku ja paindliku teeninduse eest pälviski Pagaripoiste kohvik kliendi kiituse.

“Soovime edaspidi samasuguseid konkursse tihedamini korraldada, et meie silmapaistvatele teenindajatele ja ettevõtetele rohkem tähelepanu juhtida,” kinnitas Tamm.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles