Lõpp hea, kõik hea! Pärnu bussijaama töötaja(d) ei pea enam ootama Lux Expressi klienditeeninduse kõnejärjekorras, vaid ettevõte andis nende kasutusse ametialase infotelefoni numbri, et nad saaksid sõitjaid kiiresti teavitada, kui väljumine hilineb.
Tellijale
Ettevõte andis Pärnu bussijaamale lisanumbri
Selle edusammu taust jääb läinud kesknädalasse, mil kell 12.15 Tartu liinile väljuvat Lux Expressi kaubamärgi all sõitvat ühistranspordivahendit ootas Pärnus kenake hulk rahvast, lapsed ja kohvrid bussi astumise järjekorras ning saatjad närviliselt kella vaatamas, sest mõnegi aeg tiksus põhitöö arvelt. Osutid jõudsid poole ühe peale, käbedamad pärisid piletikassast teavet ja naasid sama targalt. Piletile märgitud infotelefonile vastas robothääl, et olete Lux Expressi klienditeeninduse kõne ootel.
Bussijaama piletikassa töötaja oli lõpuks saanud ühenduse klienditeenindusega, tuli ooteplatvormile ja vahendas selgituse, et buss läks katki, juht vahetab selle ümber, ja mainis, et teised firmad annavad kohe teada, kui buss miskipärast hilineb.