Püsikunded vahetavad politsei klienditeeninduses ID-kaardi koode

Copy
Pärnu politseijaoskonna teenindustalituse juhataja Annika Pärna teatel on PPA klienditeenindused avatud, kuid innustab inimesi veebis iseteenindust kasutama.
Pärnu politseijaoskonna teenindustalituse juhataja Annika Pärna teatel on PPA klienditeenindused avatud, kuid innustab inimesi veebis iseteenindust kasutama. Foto: Mailiis Ollino

“Dokumentideta võõras linnas...” laulis kunagi Urmas Alender olukorrast, “kui oled kõigile võõras ja koduni miljoneid miile on veel”. Samas muusikapalas nentis ta, et siis kaotab inimene pea. Sama võib juhtuda kodukohaski, sest tähtsateks asjaajamisteks läheb dokumente ikka tarvis. Sestap on politsei- ja piirivalveameti (PPA) klienditeenindused avatud koroonapiirangute ajalgi

Nii võõras linnas kui oma õdusas soojas pesas võib elu niisama keeruliseks kui dokumentideta minna PIN-koodidetagi. Ja kui kadunud on PUK-kood, oledki nagu hiiliv spioon, kellele hirmuhigi toob palgeile linnatulede säras plinkiv foor, kui parafraseerida eelmainitud kunagist hitti.

Nagu avaldas Pärnu kohaliku teeninduse talituse juhataja Annika Pärna, käivad inimesed enim koode uuendamas veebruaris, mil taas on aeg maksuametile tuludeklaratsiooni esitada, aga ka suvel, kui paljud peavad esitama majandusaasta aruandeid. Suviti leiavad tee PPA klienditeenindusse nooredki, kes soovivad end koolide sisseastumiskatsetele registreerida, aga kel ID-kaardi koodid kas kadunud või ununenud.

Tagasi üles