Saada vihje

EMO patsiendid kurdavad pika ooteaja ja ruuminappuse üle

Copy
Pärnu haigla erakorralise meditsiiniabi osakonna juhataja Merike Lepp tõi positiivse poole pealt esile, et töötajaid tänati palju, kiideti asjatundliku abi ja sõbralikkuse eest.
Pärnu haigla erakorralise meditsiiniabi osakonna juhataja Merike Lepp tõi positiivse poole pealt esile, et töötajaid tänati palju, kiideti asjatundliku abi ja sõbralikkuse eest. Foto: Erakogu

Pärnu haigla korraldas erakorralise meditsiini osakonna (EMO) patsientide seas rahuloluküsitluse, mille põhjal jäid silma murekohad ja nii mõndagi rõõmustavat. 

Pärnu haigla erakorralise meditsiiniabi osakonna juhataja Merike Lepp rääkis, et enamik patsiente jäi teenusega rahule või oli pigem rahul, kuigi leidus ka rahulolematuid, keda oli siiski vähem.

Peamiselt kurtsid patsiendid pika ooteaja ja vähese ruumi üle fuajees. “Mõnele ei vastanud abi ootustele, sest haige oli oma peas otsustanud, millist abi ta peaks saama ja kes temaga peaks tegelema,” lausus Lepp. Lisades, et paraku on neil piiratud võimalused ja plaanilisi protseduure nad EMOs ei tee.  

Tagasi üles