Pangast saab nõuandeid rahaasjade korrastamiseks

Karin Klaus
, toimetaja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.

Swedbanki eraisikute finantseerimise divisjoni direktor Andres Tukk tõdes, et kogu Swedbanki eraisikute laenuportfellist on jaanuari alguse seisuga üle 60 päeva võlgnevuses kliente 2,32 protsenti.

“Swedbanki kliendil on alati võimalus pöörduda oma kliendihalduri poole, et rääkida hetkeolukorrast ja oma rahalisest seisust,” julgustas Tukk inimesi lahendusi otsima. “Haldur saab pakkuda eri teid maksekoormuse kas ajutiseks või pikemaajaliseks vähendamiseks.”

Raskustesse sattunud klientidele soovitatakse maksepuhkuse lahendusi, tähtaja pikendamist, samuti tehnilisi lahendusi, mis aitavad pere-eelarvet kontrollida, näiteks Rahaplaneerija.

Nõu oma rahaasjade korrastamiseks saab soovi korral Swedbanki eraisikute rahaasjade teabekeskuselt, mille põhitegevus on nõustamine rahaga seotud teemadel.

“Meilt saab infot laenude, maksete, säästmise ja rahaasjade turvalisuse kohta,” seletas teabekeskuse juht Anne Kalberg-Sägi. “Keskuse veebilehelt leiab praktilist lugemist, kuidas pere-eelarvet planeerida ja milline on eri otsuste mõju pere majanduslikule olukorrale. Ent võlgadesse sattununa peaks laenaja siiski kohe pangaga ühendust võtma, et olukorrale koos parim lahendus leida.”

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles